İLKOKUL
Bu metodolojinin içinde en öne çıkan model ise İslâmi Pedagojik Modelidir. Bu model öğrencilerimizin tüm okul hayatında uyguladığımız bir yapıdır.
Yine İslâmi Pedagojik Modelimiz çerçevesinde, zorlama olmaksızın uzman psikologlarımızın denetiminde, hafızlığa ilgi ve yeteneği olan öğrencilerimiz, ilkokul bitene kadar hafızlıklarını tamamlamaktadırlar.
Hıfz etme, yani ezberleme yeteneği ilkokul çağlarında daha etkindir. Çünkü beyinler henüz çok tazedir. İlkokulun 1, 2, ve 3. sınıflarında akademik eğitimin diğer üst sınıflara göre daha az olması, bizlere hafızlığa daha çok vakit ayırma imkânı da sunmaktadır.
Bir Hadîs-i Kudsîde; “Zenginliği istediğime, ilmi ise isteyene veririm.” şeklindeki beyan mucibince, evladımızın da istek ve gayreti ile hafızlık son derece kolay bir şekilde bitirilebilmektedir.
Ayrıca Kur’ân-ı Kerîm’in bereketi ile hafızlık süresince çocuklarımızın dikkat dağınıklığı ortadan kalkmakta, odaklanma ve ezber yetileri de üst seviyede gelişim göstermekte, bu gelişim de evladımızın tahsil hayatı boyunca bir artı olarak karşısına çıkmaktadır.